Доставка і оплата

Способи доставки та оплати товару в інтернет-магазині «Домашній».

1. Доставка замовлення на відділення «Нової пошти»

Обравши цей спосіб, ми доставимо ваше замовлення до будь-якого зручного відділення «Нової пошти» в Україні. Підібрати зручне для вас відділення, ви можете за цим посиланням.

Способи оплати при виборі цього способу доставки товару:

  • Оплата на розрахунковий рахунок інтернет-магазину.

Ви оплачуєте замовлення на розрахунковий рахунок за реквізитами IBAN. Працюємо офіційно! Ваш платіж повністю безпечний!

Переваги попередньої оплати за товар на розрахунковий рахунок інтернет-магазину:

– 100% оплата без комісій та прихованих платежів.

Ви не сплачуєте комісію за переказ грошей при оплаті на відділеннях післяплатою «Нової пошти».

– 100% безпека платежів

При оплаті на розрахунковий рахунок ви вказуєте призначення платежу (оплата за товар, номер замовлення), отримуючи при цьому чек із підтвердженням та розшифровкою оплати, а також ви бачите всі реквізити фізичної особи-підприємця.

Вартість доставки – за тарифами «Нової пошти». Залежить від габаритів вашої посилки!

  • Оплата замовлення при отриманні у відділенні «Нової пошти».

Вартість доставки - за тарифами "Нової пошти" + комісія "Нової пошти" за доставку грошей назад відправнику.

2. Доставка замовлення на відділення «Укрпошти»

Обравши цей спосіб, ми доставимо вашу покупку до будь-якого зручного відділення «Укрпошти» в Україні. Підібрати зручне для вас відділення ви можете за цим посиланням https://offices.ukrposhta.ua/.

При виборі цього способу доставки діє спосіб оплати:

  • Оплата на розрахунковий рахунок інтернет-магазину.

Ви сплачуєте замовлення на розрахунковий рахунок за реквізитами IBAN. Працюємо офіційно! Ваш платіж повністю безпечний!

*Діє АКЦІЯ. Безкоштовна доставка на відділення "Укрпошти" по всій Україні!

Безкоштовна доставка діє на наступні категорії товарів: Постільна білизна LARAПостільна білизна ВілютаРушники AdaРушники CestepeРушники GulcanРушники LorineРушники MercanРушники NilteksРушники ZeronПокривала ArCloudПокривала EnLora HomeПокривала Eponj HomeПледи Lana VittaПледи VladiПледи ЯрославКовдри ArCloudКовдри Лелека ТекстильПодушки ArCloudПодушки Лелека ТекстильМахрові простирадла ZeronПростирадла на резинці LARAПростирадла на резинці Zeron.

Безкоштовна доставка діє на замовлення від 700 грн. та довжиною до 70 см.

Замовлення на суму до 700 грн. або довжиною понад 70 см. – вартість доставки за тарифами «Укрпошти».

Замовлення до 300 грн. відправляються лише за повної передплати.

Термін доставки замовлень в інтернет-магазині «Домашній»

Команда інтернет-магазину «Домашній» прагне виконувати всі замовлення в найкоротші терміни. Стандартно доставка до будь-якого регіону України займає 1-3 дні у компанії «Нова пошта» та 1-5 днів у «Укрпошти».

На термін доставки замовлень впливають:

  • Кількість позицій у замовленні
  • Наявність товарів на складі
  • Відстань складу з даною продукцією щодо регіону доставки

Ми намагаємося максимально скорочувати термін доставки:

80% товарів, представлених на нашому сайті, є на власному складі інтернет-магазину «Домашній». Тому відправка вашого замовлення буде максимально швидким. Якщо оплата за замовлення надійшла до 15:00, то відправка товару здійснюється в той же день (пн-пт). Якщо оплата надійшла у вихідний день, відправка товару в понеділок.

При замовленні декількох видів домашнього текстилю з різних складів налаштуємо логістику з найшвидшою доставкою. Звертаємо вашу увагу, що таке замовлення може приїхати кількома посилками й у різні дні. Терміни та оплату подібних замовлень уточнюйте у операторів кол-центру магазину.

Ваша посилка безкоштовно зберігається на відділенні «Нової пошти» 5 робочих днів. Якщо за цей час ви не прийшли за посилкою, вона автоматично відправляється назад до нас.

Зорієнтуватися, коли отримувати посилку вам допоможуть SMS-повідомлення, надіслані на номер телефону, який ви вказали при оформленні замовлення:

Від інтернет-магазину про те, що товар відправлено

Від "Нової пошти", коли посилка приїжджає на відділення про те, що посилку можна отримати.

Якщо ви не встигаєте прийти у відведений час (5 робочих днів), ви можете зателефонувати менеджеру, і він продовжить термін зберігання. Ця послуга платна, розраховується за тарифами "Нової пошти".

Як перевірити надійність та безпеку інтернет-магазину?

  • Всі телефони, вказані на сайті, діючі
  • Оновлюється інформація про акції та розпродажі
  • Менеджери добре знають весь товар та надають чіткі консультації.
  • Інтернет-магазин має «живі» групи в соціальних мережах
  • Всі посилання на сайті робочі
  • Ви отримуєте e-mail розсилку від інтернет магазину.

Наші телефони: (097) 066-39-27, (050) 721-26-24 та (063) 218-30-34. Час роботи кол-центру 9.00 – 17.00 (пн-пт).